Huomenna huomenna huomenna. Mä olen tullut lyhyessä elämässäni
siihen tilanteeseen, jossa sitä huomaa näyttävänsä enemmän valaalta
kuin ihmis-naiselta. Ei mukavaa. Tästä syystä aloitan vihdoinkin sen,
mitä olen jo vuodern päivät suunnitellut aloittavani. Painonpudotuksen.

Tiedän varsin hyvin olevani 'normaalipainoinen', mutta se ei todellakaan
riitä minulle joka olen aina tagtonut olla kaikessa hieman keskivertoa
parempi. En muiden, vaan itseni takia. Onko mikään kamalampaa kuin
saada tentistä kolmonen, kun olisi hieman isommalla vaivalla voinut
saada vitosenkin? Ei. Nelosen vielä siedän, mutta huonompaan en
tyydy. Samalla asenteella suhtaudun aivan kaikkeen itseeni liittyvään.
myös painoon. En tahdo olla normaali, vain hieman hoikempi kelpaa.

Tästä syystä huomenna alkaakin uusi elämäni, jossa päivittäinen 0,5l
Coca Cola on korvattu vedellä, eikä pizza tai kebab ranskalaisilla tule
kysymykseen kuin korkeintaan kerran kahdessa kuukaudessa. Kyllä
mä sen 10kg saan tulevan vuoden puoliväliin mennessä kadotettua.
Nykyisellään painan siis about 69kg, ja päälaki on 173cm korkeudella
maasta.

I WILL BE SKINNY.